Ішов 118-й солярний день. Нашу команду відправили дослідити незвідану планету, яка навіть не має імені. Щодня, працюючи позмінно, ми пишемо коди, за допомогою яких керуємо спеціальними всюдиходами. Саме всюдиходи пересуваються планетою, збираючи зразки життя і доставляючи їх у лабораторію. Не маючи достовірних знань про склад повітря поза станцією, ми можемо залишати капсули.
Ви – професійні прогери, за допомогою карток ви складатимете алгоритм, дотримуючись якого планетоходи рухатимуться в заданому напрямку і збиратимуть зразки інопланетного життя, і доставлятимуть їх на станції в лабораторії. Вам належить бути думати на крок вперед, уважними та захищати свої напрацювання від конкурентів.
Гра Прогери пропонує два варіанти правил із віковими мітками 6+ та 10+, різниця лише у розмірах поля та складності завдань. Рекомендуємо починати з першого варіанта, він допоможе розібратися з принципами та правилами гри.
На початку партії учасники отримують по 5 карт, ігрове поле вибудовується за допомогою блоків-пагорбів, жетони зразків життя розкладаються на відповідних мітках поля та блоків сорочкою вгору, по кутах поля встановлюються квадратні жетони баз учасників та всюдиходи того ж кольору, що й бази.
Учасники гри Прогери ходять по черзі, у свій хід активний гравець розігрує карти з руки, вибудовуючи алгоритм руху свого планетохода. Можна побудувати новий алгоритм або оновити чийсь, додавши свої карти і внісши корективи. Для побудови алгоритму можуть бути розіграні такі карти: крок вперед на 1 клітинку, крок вперед до упору, поворот ліворуч/праворуч, стрибок, телепортація, карти «х2» і «х3», що зациклюють дію. Після цього всюдихід переміщається клітинами поля в напрямку, зазначеному в алгоритмі. Всюдиходи гравців стартують зі своїх баз і повертаються на бази свого кольору, якщо хтось зіграв проти них карту телепортації. Наприкінці ходу гравець добирає до рук до 5 карт.
Щоб підняти зразок, планетохід потрібно направити на клітку з жетоном, після чого жетон викладається перед гравцем сорочкою вгору, відкрити його можна буде лише після того, як планетохід повернеться на свою базу. За один раз до лабораторії можна доставити до трьох зразків життя. Усього є чотири види зразків, кожен новий вид принесе гравцеві 2 переможні бали, а кожен новий екземпляр вже здобутого зразка – плюс один бал. Найкращим прогером і дослідником планети виявиться учасник, який першим набрав 9 балів.
Гра Прогер розрахована на гравців віком 6-12 років, але не обмежена цим інтервалом. Це означає, що програмувати всюдиходи та досліджувати незвідані планети буде цікаво не лише дітям, а й дорослим. Особливість гри Прогери в тривимірному полі з рухомими блоками ви можете сконструювати 100 варіантів ігрового поля, щоразу починаючи партію в нових умовах.
Основні | |
---|---|
Виробник | Банда Розумників |
Тип упаковки | Паперова коробка |
Вікова група | Від 6 років |
Мінімальна кількість учасників | 2 чол. |
Час гри | 30 - 60 хв. |
Призначення | Для дітей |
Стан | Новий |
Кількість учасників | 4 |