Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вид;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.
Гарантійні зобов’язання передбачені ст. 7 Закону про захист прав споживачів.
Якщо ви вирішили зробити обмін, чи повернення товару:
1) Адреса за якою потрібно надіслати товар: Нова Пошта Харків 87 одержувач Бачеріков Євген Вікторович тел 0953076575
2) До товару треба додати письмову згоду на експертизу, та згоду з тим, що якщо несправність виявиться не заводською, а з вини користовуча, він (позивач) сплачує повну вартість експертизи